Alla inlägg den 16 augusti 2015

???

Av Angelica Lindblom - 16 augusti 2015 23:45

skulle vara !

Av Angelica Lindblom - 16 augusti 2015 23:44

frugan seriöst hon förstår sig på mig inte ens jag gör det! Hade beslutsångest hur jag skulle göra har mina rutiner och rubba på dom känns inge vidare (där känner jag av mina begränsningar) och göra något nytt är inte min grej så det ger mig ångest.
Och jag pratade med henne och hon lugnade mig och sa att det har varit såhär flera ggr innan, så utmanade mig och det går bra! Påbörjad grining men gick över???? 26år och svårt att sova borta vill ha allt på mitt sätt men ibland måste man anpassa sig? på fredag ska jag till R och börja ta tag i mig själv på riktigt ingen annan gör det åt mig så svälja stoltheten å ta hjälp ?? avlasta S,M,J,F ? som får höra på allt ni är guldvärda?

Ovido - Quiz & Flashcards