Alla inlägg under augusti 2014

Av Angelica Lindblom - 31 augusti 2014 19:20

Haft trängningar ett bra tag och obehag så fick tid på gripen igår de visade sig att det var uvi som jag trodde så nu antibiotika några dagar sedan så slipper jag mer problem med det! Och när jag kom hem så hände en annan sak så var bara ringa 1177 å åka in till akuten å sitta där i 2h, men super gulliga sköterskor :* men läkaren finns det inga ord för..

Men fredagen-lördag(efm) spenderade vi hos jimmies mormor, även svärmor+man, Sanna och S&B väldigt trevligt :) Amina var helt överlycklig!
Och idag ja då har vi inte gjort mkt men en promenad blev det att:)

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2014 18:37

..

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2014 10:03

Känslan av att man gjort bort sig totalt! Och inte vet vad man ska säga förutom förlåt..mitt största problem jag är för ärlig med vissa saker,måste lära mig att veta vad man ska säga och inte.. Man sårar ju inte folk med flit! Detta var ett STORT fel!
Tur man har lyckan att jag lever, så jag kan rätta till det förhoppningsvis :)

Av Angelica Lindblom - 21 augusti 2014 12:32

Rätt okej ändå :) men känns som jag väger 64-65 jättesvullen känner jag mig ovanligt Haha!

Av Angelica Lindblom - 12 augusti 2014 19:58

Har inte allt förstora förväntningar men 400kr då ska en vara nöjd å inte skämmas?

Av Angelica Lindblom - 11 augusti 2014 12:10

Mått jättekonstigt i flera veckor så läste om sköldkörteln och kan vara något fel på den,så ringde vc så fick tel tid på torsdag:)å så får de ta prov om jag har typ vitamin/mineral brist. Och är det sköldkörteln så är det svaret på min svullenhet också! Men får se något är fel iaf så de får de att ta reda på;)

Av Angelica Lindblom - 2 augusti 2014 18:25

Klarar vi av räkningarna... Jimmie skulle åkt iväg v31 men som jag trodde blev det inte av! Och haft semester i 3v (de var grejt) ja men ingen inkomst nästa månad.. Jag kanske får ut 500kr.
Och ni som är sambo osv vet hur det tär på ett förhållande/äktenskap när pengarna i kassan ja som sagt är typ slut. Skulle fått ut endel i arvet maj men självklart blev det inte så, inte förvånad eftersom jag ej har inkomst. Och så himla mkt som ska köpas till andra huset värmesystem ja och allt där till! Ångest ångest ångest!
Självklart kommer det lösa sig! Men så tråkigt att behöva gå runt å oroa sig i onödan när man egentligen inte behöver.
Och som sagt tär på förhållandet!

Aja nu har jag spytt ur lite av min frustration

Av Angelica Lindblom - 2 augusti 2014 11:10

Åååå blir galen..

Ovido - Quiz & Flashcards