Alla inlägg under september 2014

Av Angelica Lindblom - 30 september 2014 22:04

Vill nu att denna vecka ska rusa iväg så jag kan komma iväg på det viktiga mötet!!! Varit lite onödig å ätit Godis fast inte sugen, riktigt onödigt, blir trött på mig själv...
Sover knappt på nätterna längre då Milton vaknar minst 2ggr + att jag bara allmänt svårt att sova finns ju så mkt att tänka på, men fick många skratt idag då jag umgicks med Madde några timmar;) så glad att jag lärt känna henne :)

Om jag kommer ihåg så ska jag skriva om kidsens utvecklingssamtal imorgon :)

Av Angelica Lindblom - 25 september 2014 11:31

Kan ju inte gå under stolen med att jag har en kvinnlig kropp iaf :') lite flaska sådär;) funderar på att bli medlem på mamma fitness till sommaren, nu får de räcka med promenader :) tänk om bara kärlekshandtagen och kroppen blir fastare Nice hade det varit men upp till mig, skött mig med godis iaf, men upptäckt hur gott det är med MAT så kalorierna går jämt upp men nyttigare med mat så:) siffrorna på vågen är jag nöjd med iaf senaste vägningen under 61kg men nu säkerligen mer.
Längtar till 7okt då blir det ett viktigt möte !!

Av Angelica Lindblom - 14 september 2014 11:42

Vad tiden går fort!
Härligt väder ute gillar hösten när det är sådant här gött väder;)
Kommer hända endel inom snar framtid så ska försöka blogga ordentligt och regelbundet och massa kort! Måste först inskaffa en camera ja en sådan där billig;) om det ska vara kids på barnen så anställer jag Sandra :D

Av Angelica Lindblom - 12 september 2014 09:21

Donnans gymnastik har dragit igång igen, gissa om hon blev glad?;) TUR en ringde i tid så hon fick en plats! Mormor fick följa med denna gången då Jimmie var iväg.

Av Angelica Lindblom - 8 september 2014 22:20

Blev en snabbis till Bergvik mina byxor från carlings har nog gjort sitt.. Hitta ett par som röven satt bra i MEN lite tajta i låren men varför ta i st40 när det går i st 38 haha jamen lite korvskinn sådär har jag hört är snyggt?;) hoppas de töjer sig lite..
Blev en tröja också som jag inte provade (dumt gjort) så den blir kanske byta eller en myströja att bara ha hemma:) haft 2 bra dagar utan ångest :)

Av Angelica Lindblom - 3 september 2014 21:38

Haft ångest i några dagar så har svårt att andas, de tog ju syresättningen och den var 100% så astman är kanon(även den jag trodde att det var) för mkt tankar just nu! Nej vem bjuder på en all-inclusive resa? Bara få va och sova sova SOVA! Ja å äta förstås och sola!

Låter värsta deprimerad!! Men har haft många ljusa stunder och många skratt med en fin vän:*

Blev skogen idag som vanligt och Amina gick på skattjakt dock hitta hon ingen skatt:/ så får väll ta med något å gömma ;) "Milton är inne i bita så hårt som möjligt om jag inte får som jag vill period"
Men vilka underbara kids jag har!!
Måste även läggatill att Aminas tänder har gått tillbaka så ingen tandställning kommer nog behövas!

Av Angelica Lindblom - 3 september 2014 19:01

Ovido - Quiz & Flashcards