Alla inlägg under november 2015

Av Angelica Lindblom - 30 november 2015 21:23

Trodde det var så rätt men tyvärr inte, detta hände för ca 1,5årsedan också .. Men livet går vidare och nu längtar jag som tusan till på lördag:D

Av Angelica Lindblom - 29 november 2015 09:31

Börjat blöda näsblod och helt slut denna tröttheten är inte normal, tror typ vet att det är för resan.. Snart dags!!! Längtar tills vi är på plats :) väldigt tråkigt att min lillebror inte kunde följa med:/ och Jimmie jobbar och får fixa julmaten och städningen; )

Av Angelica Lindblom - 27 november 2015 15:08

62,6kg
Så är nöjd trodde typ 64!

Av Angelica Lindblom - 22 november 2015 11:16

Men haft två bra nätter nilo har bara vaknat 1 gång :)

Av Angelica Lindblom - 22 november 2015 11:12

62,3 kg

Av Angelica Lindblom - 9 november 2015 00:23

Varit väldigt produktiv idag, städat gjort matlådor, tvättat, skogen och umgåtts med familjen?
Vissa dagar har jag 0-energi och vissa känner jag mig som #enmammasomklararalltochlitetill
Killarna har inte sovit bra på hela helgen men så är livet som småbarnsförälder, om några år så får man väll väcka dom haha! Men Milton sov till 8.30 igår!
Om några timmar åker Jimmie till Norge och kommer hem på torsdag, förra veckan hade vi fullt upp så hoppas vi får något planerat denna vecka oxå :)

Ovido - Quiz & Flashcards