Alla inlägg under juli 2016

Av Angelica Lindblom - 29 juli 2016 22:58

Något som kommit de senaste månaderna det är ångest inte panikångest som tur är men ångest ofta..Måste ringa vissa samtal men skjuter bara på det när ska jag ändå ha tid att gå på möte? Jag måste ha en "plan" för hur livet kommer bli hatar att vara ovetande hur framtiden ser ut plugga /jobba jag vill kunna försörja mig å Kidsen och ha råd med sparande 27 år å aldrig haft ett riktigt jobb hejja mig. Men jag har faktiskt fått två jobb ett som personlig assistent och ett som ledsagare men mer om det i ett annat inlägg ;) nu försöka sova kids som vaknar tidigt

Av Angelica Lindblom - 28 juli 2016 22:30

Fick idag besök av M & A va trevligt med lite sällskap och Donnan kom hem vid närmare 21 lika bra att hon får sova borta under sommarlovet för snart börjar hon 1an helt sjukt! Kommer ju ihåg när jag gick i förskolan i Segerstad och en som heter Johan körde ner en blyertspenna i fingret på mig ( pricken är fortfarande kvar) haha
Snart 30år ...Å fy fasen

Av Angelica Lindblom - 28 juli 2016 13:06

Städa och bada boysen å tvätta :)
Är på bättringsvägen så blir nog med på kalas på lördag! Missa telefontiden till barnmorskan ska ju dit om några veckor skulle ringt efter ultraljudet men de hinns No Stress som två kloka män sa;)

Av Angelica Lindblom - 26 juli 2016 21:32

Efter vi hämta Milton åkte vi till en lekpark i vålberg å lekte å fikade å bara hade det bra, Barnens mormor följde även med :)
Mår bättre nu och är även svalare luft. Så hållatummarna att jag är frisk imöra, måste egentligen till stan å köpa present då vi ska på kalas på lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards