Alla inlägg under mars 2016

Av Angelica Lindblom - 20 mars 2016 19:51

Kan man typ göra hormontest? Idag mår jag inte alls lika dåligt

Av Angelica Lindblom - 19 mars 2016 14:12

Det känns som kaos inuti mig nästan kortslutning ... och förklara detta går inte hur man än försöker så tas det inte seriöst utan viftas bort.
Vill inte må såhär och bara jag kan ta tag i det.

Av Angelica Lindblom - 10 mars 2016 21:52

Blev helt pAFF trodde det skulle vara på 62+ då jag känner mig svullen

Av Angelica Lindblom - 1 mars 2016 15:52

FF-dag idag vill bara ha kväll. . Vill orka vara den där jag vill vara men nya tag imorgon:)
Har 0-socialt liv just nu men om 1måbad händer något spännande :)

Av Angelica Lindblom - 1 mars 2016 13:39

Troligtvis kommer mensen imorgon.

Helgen ja...
Helgen bestodd av 95% bråk ni flerbarns föräldrar förstår nog haha, dagen igår massa massa bråk kan man gå in i väggen utav att gå hemma? (Lite glimten i ögat. .) Tänkte söka bidrag så vi skulle ha råd att ha nilo hemma tills han fyllde 2år men blir ändrade planer! Spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards