Alla inlägg under juni 2014

Av Angelica Lindblom - 29 juni 2014 22:23

Varit i Norge i ca 24h = ny kraft+nytt tänkande!

I veckan blir det ta tag i sig själv och börja må bättre :)
Och snart är det semester*
Kanske några saker på G men inget spikat än..:/
Ja körkortet blev det inget med ÄN men de kommer innan 2014 är slut! Ja det blir när de blir bara brumma på!
Kidsen är så olika och en mini mig och en mini Jimmie alltså i utseende rätt skoj ändå.
Nej ta tag i sig själv blir det nu !

Av Angelica Lindblom - 5 juni 2014 10:46

Alltså att livet är en sådan Bergodalbana hatart!
Nej sova bort några månader vore..

Av Angelica Lindblom - 4 juni 2014 13:37

Pluggat som ett as (klarade teorin 56p) så riktigt bra!!
Men uppkörningen igår ja vad ska man säga .. Gick skit.. Så grinade en heel del!
Och körningen idag ja den gick ännu sämre det är ILLA! Fast klarade backa runt hörn idag så något positivt., men resten seriöst fyy! Nej å så mkt pengar man lägger ut på det typ uppe i ca 25.000kr och fortfarande inget körkort i näven.. KUL! Fast det som är jag VET att jag behöver köra mer så förstår att de kuggade mig!
Dumt att jag tog körningen idag lite ångest sådär det gick ju ännu värre.. Så just nu känner jag att livet suger ja på vissa delar iaf

Ovido - Quiz & Flashcards