Alla inlägg under februari 2014

Av Angelica Lindblom - 26 februari 2014 11:53

Hade sådan energi igår och i förrgår, men idag sjukt trött (kan ju bero på att jag bara låg och tänkte hela natten..)
Men solen gör sådan skillnad!

Idag blir det möte..vet egentligen inte varför jag är nervös? Men går nog bra:)

Av Angelica Lindblom - 23 februari 2014 22:50

Att denna kille aldrig kan vara frisk??

Av Angelica Lindblom - 21 februari 2014 11:00

Är svullen som en julegris och fått manlig förkylning.. Har visning imorgon så storstädningen ett måste!!
Någon som är sugen på att städa;)?
Klippt mig Hos Emelie förstås och nöjd som vanligt!
fet text din salong i Grums

Av Angelica Lindblom - 16 februari 2014 23:03

Av Angelica Lindblom - 16 februari 2014 10:12

Av Angelica Lindblom - 14 februari 2014 00:26

Något är helt fel jag hetsäter 2dubbel nougat 1toblerone och lite chips och en halv popcorn påse.. Två drickor också..och missbrukat tuggummi
Och vägningsfredag så kommer vara något kg+ men gott var de;) nya tag blir...
Men en sak som var bra imorse mina ljusa jeans var förstora de är sjukt snygga men för låga för min smak.

Spenderade fm med kidsen, Madde och Max (8mån) kan ju säga att Milton tyckte mycket om Max han kramade honom LÄNGE och myste! Men vägrade sova så gissa om vi haft en övertrött kille..

Får se vad morgon dagen bjuder på;)

Har världens underbaraste/roligaste Donna, innan hon somnade fick Mimmi en ny outfit;)

Av Angelica Lindblom - 8 februari 2014 10:57

Så mycket att skriva så vet inte början eller slutet så ingen idé att ens börja..
Men man orkar inte hur mycket som helst och EGEN tid är något jag behöver = typ kidsen sover och typ tända ljus och bara vara!
Älskar att vara social men är i stort behov av bara få vara och tänka och TRÄNA då mår jag som bäst!
Var hos min älskade Kristina i helgen men blev liksom inte som tänkt fast både negativt och positivt:)
Saknade kidsen så mycket så längtade så efter familjen och bara spendera tid med dom.
Så ska bli mys med familjen idag på dagen och ikväll kommer fina vänner på middag :*

Och nu ligger huset ute på hemnet!
Nedrevillagatan 25 664-33 Grums
Kolla in vetja;)

Ovido - Quiz & Flashcards