Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

HAHA

Av Angelica Lindblom - 14 februari 2014 00:26

Något är helt fel jag hetsäter 2dubbel nougat 1toblerone och lite chips och en halv popcorn påse.. Två drickor också..och missbrukat tuggummi
Och vägningsfredag så kommer vara något kg+ men gott var de;) nya tag blir...
Men en sak som var bra imorse mina ljusa jeans var förstora de är sjukt snygga men för låga för min smak.

Spenderade fm med kidsen, Madde och Max (8mån) kan ju säga att Milton tyckte mycket om Max han kramade honom LÄNGE och myste! Men vägrade sova så gissa om vi haft en övertrött kille..

Får se vad morgon dagen bjuder på;)

Har världens underbaraste/roligaste Donna, innan hon somnade fick Mimmi en ny outfit;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 2 november 2016 17:57

Jag kastar in handduken jag erkänner.. jag är jädrigt trött på att va gravid! Å jag har njutit utav att ha en "lättgraviditetfysiskt" men psykiskt?säger jag bara fy...Alltså seriöst pallar inte ! Sprutar hormoner genom öronen på mig typ.. Och nu fo...

Av Angelica Lindblom - 18 oktober 2016 18:11

Fortfarande inte trött på att va gravid :) njuter! Men börjar bli tungt svårt att böja sig å ryggen börjar säga emot, men ska boka gravid massage om någon vecka :) ...

Av Angelica Lindblom - 12 oktober 2016 14:27


Idag är en dag jag skulle behövt "andas" men går icke. Bara åka till skogen (var nyss där fast med tre kids å hund) inte samma sak som att åka själv med fabbe. Ont i huvudet helt sjukt trött å ont i ryggen Livet som gravid;) lägger mig ändå tidigt m...

Av Angelica Lindblom - 4 oktober 2016 21:21

Mån å tisdag har varit tråkiga! Haft 0-energi men ska ta prover imöra bara skjutit lite på det som vanligt... Idag blev det köpa kanelbullar så hade tre nöjda kids ; ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards