Alla inlägg under augusti 2016

Av Angelica Lindblom - 31 augusti 2016 15:18

Redan inne i vecka 26!

Av Angelica Lindblom - 29 augusti 2016 15:48

62,9kg hade hoppats på max 62,5 men känns okej :)

Av Angelica Lindblom - 28 augusti 2016 22:31

Ska bli spännande å se hur han ser ut <3

Av Angelica Lindblom - 28 augusti 2016 22:28

Ilördags var det bröllop för Kristina och Robin :D jättefint ! Och hennes klänning var fantastisk hon hade en svart klänning och hennes tärna en vit med svartband. Ska bli roligt att se bilderna :)

Min svägerska sminka mig och fixade håret och så panik köpte jag en klänning i fredags då hon jag köpte klänningen av (gravid klänning) inte skickat den! Men blev en ljusgrå/ljusblå långklänning från MQ (handlar aldrig där men Jimmie övertala mig att gå in ) så blev ett kap 199kr, prutade faktiskt ;)
Kände mig riktigt vacker igår, var riktigt längesedan jag kände så.
Och på lördag är det bröllop igen:) men tråkigt att Jimmie kommer inte hinna umgås med oss förrän på söndag :(

Av Angelica Lindblom - 22 augusti 2016 11:41

Inatt drömde jag att bebis slutat växt i magen,men min kropp hade inte förstått att något var fel så magen hade ju växt i "normaltakt" läkaren sa att jag skulle göra abort den skulle aldrig klara sig ändå, men ville först att jag skulle prata med någon.
Å plötsligt så var jag med syrran å Amina (skulle till ögonmottagning) men innan plocka syrran ut bebis på något sätt och hade med typ ögondroppar?! Aja den levde men kan inte förklara helt hur han såg ut ...Å stor var han . Sen vakna jag som tur var:) å "S" lever rövare i magen :D

Av Angelica Lindblom - 17 augusti 2016 22:32

Idag blev det till Bergvik med Amina å nilo för att möta upp mamma som skulle köpa finkläder, tog ca 20min sen var vi färdiga :) rekord haha! Efter det fika vi.
Så stolt över mig själv idag jag körde om TRE lastbilar på raken för första gången kändes som en nära-döden-upplevelse men de fixade jag ju galant;)

Börjar längta till "S" föds <3 kollade på barnmorskorna på tv4 fakta nyss det är ju så bra! nej hoppas vi får en frisk liten kille de får vi be för och hållatummarna!

Av Angelica Lindblom - 15 augusti 2016 21:50

Att dessa tre ska få ett syskon till ..
Han är redigt lugn i magen så blir lite nojig fortfarande men han har ju stor plats å röra sig på. Och "V" blir det inte Jimmie har nog bestämt sig för "S" guh vilket liv det kommer bli haha men jag har ju inget att säga till om så;)
Blev gräsklippning idag å någon maskin tvätt och en promenad till Ica för att köpa glass. Var ingen bra dag med mitt humör idag värsta humörsvängningar :( så nya tag imorgon

Av Angelica Lindblom - 13 augusti 2016 22:31

Idag har jag inte gjort ett skit, gått runt i pyjamas hela dagen tog nyss en dusch. Nilo har tandsprickning så han har vart lite smågnällig idag.
Amina är hos mormor å Milton spenderade sin dag med farmor så hade det tyst hemma haha. Haft onda sammandragningar idag så var skönt att de stora blitt aktiverade iaf.
Magen sa bara poff idag å känner mig svullen (kan ju bero på allt onyttigt jag äter ) och det ser ut som den sjunkit?! Redan lixom.

Ovido - Quiz & Flashcards