Alla inlägg under mars 2014

Av Angelica Lindblom - 23 mars 2014 12:23

Nu kanske det blir barnmässan inte helt bestämt än "familjen velig som aldrig kommer fram till vad vi ska göra";)

..

Av Angelica Lindblom - 23 mars 2014 12:22

Av Angelica Lindblom - 18 mars 2014 00:15

Ringa läkaren imorgon å se hur proverna var, har fortfarande lite ont och svullen mest det jag är lite putt för..vätska = väger mer = +kilo på vågen..ja fast de senaste dagarna har jag ju visserligen ätit bara onyttigt så tur att jag inte är överviktig än ..
Men nu är antibiotika kuren färdig så till helgen får det nog bli lite dricka:) fast blir ju aldrig så ändå slutar alltid med en cola zero istället och en fet godis påse;) nej nu försöka sova så det blir morgon!

Av Angelica Lindblom - 13 mars 2014 14:22

Invänta Tisdag!! Nervöst..fast borde ju haft as mycket ondare

Av Angelica Lindblom - 7 mars 2014 23:11

Livet är för kort att slösa sin dyrbara tid på skitsaker ;)

Min energi ska läggas på familjen<3

Av Angelica Lindblom - 6 mars 2014 23:11

Ja förutom lite spyor förstås!(mer om det imorgon)
Varit en toppen dag idag:)

Av Angelica Lindblom - 3 mars 2014 19:59

Tror jag måste börja ta hand om mig snart..kanske sminka sig ansiktsmask ja något som piggar upp utseendet lite! Tur man är gift iaf;)

Ovido - Quiz & Flashcards