Alla inlägg under januari 2014

Av Angelica Lindblom - 31 januari 2014 11:36

:/

Av Angelica Lindblom - 30 januari 2014 23:51

Från H!
Och test på Tålamodet från min fina 4åring som sagt man är INTE ensam;) MEN bråka om allting?!! Sin mors temperament/vilja = inte så bra!
Men hon är så klok och underbar dotter och storasyster <3

Igår snygg dag och idag fuldag/svullen åååååå!!! Och mitt beteende idag inte OKEJ! Så skärpning på moi!
Men fått mycket gjort idag och lagat en väldans god köttfärslimpa!
Och pysslat med min Donna tro det eller ej;)
Sov gott finisar!

Av Angelica Lindblom - 29 januari 2014 12:02

1,5h gym igår! Såg mig själv i spegeln i underkläderna när jag kom hem och är faktiskt lite stolt över mig själv (var ju nytränad=endel muskler syns) jag har burit på två barn lidit av fetma och har ändå en helt okej kropp lite mer träning för välmåendet och för att fixa lite skavanker kommer jag nog må prima med mig själv! Så får försöka komma igång med lite magträningar hemma också och dra ner lite på godiset och äta mer frukt och grönt.
Till frukost blev det två kiwi men 30min senare vart jag ju hungrig igen så blev rester från igår, mjölkmakaroner,korv och massa starksenap, MUMS!
Äter inte pasta så ofta är inte gott, bara mjölkmakaroner :)

Av Angelica Lindblom - 26 januari 2014 11:16

Bebis har inte sovit alls bra, vi har gjort en dum ovana det började när han blev sjuk..han fick inte sova i sin säng vi ville hålla koll på andningen = somna i vagnen och sedan sova i våran säng när vi går och lägger oss + musik.. = inget vuxen mys för mig och Jimmie på nätterna = en som surar :')
Och när vi lägger ner han i sin säng ja då blir det skrik!
Men är delad han är ju bara såhär liten en gång och antagligen behöver han även närheten under natten och då borde han väll få det? Eller är man bara mesig? Får väll ta några sömnlösa nätter så han lär sig somna i sin säng igen?
Amina ville aldrig sova i våran säng som bebis och inte nu heller då det är så trångt haha!

Av Angelica Lindblom - 24 januari 2014 09:41

61,9kg äntligen under 62igen!!! Vägt närmare 63kg de två senaste veckorna:/ och när tandköttet är läkt blir det plankan och magträningar:D före och efter bilder blir!
Stolt för igår kväll två nävar popcorn gjorde ont när jag tugga så fick räcka så;) och hittade två gamla Plopp som jag åt och en sådan där delicato boll men mindre än 200g Marabou iaf;)
Åt kyckling sallad igår två ggr så slapp extra kcal till kvällsmat!
Nu invänta att värktabletterna ska värka så jag kan äta frulle!!

Av Angelica Lindblom - 23 januari 2014 11:39

Opererade bort sista visdomstanden och fy vad ont!! Skönt att alla är borta nu är svullen och söt;)
Försöker få in rutiner igen nu efter jimmies ledighet!
Träningen får vänta tills nästa vecka men sedan får det att ta och dra igång:)
Ska fixa här hemma idag och köra saker till det andra huset, skönt att få ordning här innan fotografen kan komma.

Av Angelica Lindblom - 14 januari 2014 00:04

Inte vant mig helt än men em gång till så blir det superbra!

Av Angelica Lindblom - 8 januari 2014 23:51

Blev inte mycket träning och ätit lite väl mycker choklad så har inte hänt något på min kurviga kropp med lite kärlekshandtag här å var;)
Dock så får jag dissa Kim Kardashian röven då alla typ är emot mig...fick med mig M bara på det... Fast tror att min röv växt? Moffig rumpa vill jag att ha;) lite smalare lår å lite mindre hängmage och lite tajtare armar så blir det kanon! Och lite smalare i ansiktet också!

Och bli blond igen!

2014 ska bli vårat år<3

Ovido - Quiz & Flashcards