Alla inlägg under juli 2016

Av Angelica Lindblom - 22 juli 2016 20:20

Frukost onyttigt gott vitt bröd, Kebabrulle till lunch å sen pannkakor med Nutella till middag men ätit lite fruktsallad oxå något nyttigt förutom glassen till;) ätit massa flöt mat sedan jag blev gravid men äter inte 200g Marabou varje dag iaf helt sjukt.. nu är det mer saltapinnar å chips. Ligger fortfarande -2kg men känner mig sjukt svullen idag en fulfet dag , behöver fixa slingor och sen fixa ansiktet med bra produkter men orkar icke. Nu lite vatten å vänta på mannen å hoppas planerna går som de ska imorgon och det blir en bra dag:)

Av Angelica Lindblom - 18 juli 2016 22:55

Idag har Nilo gått :D som max 15 steg på raken och sen chillat lite;)
Måste filma hans fina hopp/skutt på knäna han gör innan han slutar med det för de är så sött! Sen har Kidsen haft kompisar här på efm efter jag hämta milton på förskolan.
Imorgon vet jag inte vad vi hittar på ? Har lite ärenden å städning förstås.

Av Angelica Lindblom - 17 juli 2016 18:05

Allt såg bra ut på ultraljudet och fortfarande beräknad på Lucia :)

Av Angelica Lindblom - 12 juli 2016 13:47

Novalie
Tuvalie
Livia
Leonora

Men Jimmie som bestämmer :(

Killnamn så blir det nog Gabriel å det kan jag leva med;)

Av Angelica Lindblom - 10 juli 2016 11:39

59,3 kg! Ligger fortfarande -2kg woop:D strax plocka jordgubbar å köpa fika sen stranden om Kidsen sköter sig.

Av Angelica Lindblom - 8 juli 2016 10:05

Så spännande!

Av Angelica Lindblom - 5 juli 2016 20:20

Dagarna flyter på och mår bättre nu, Milton är överlycklig över att vara tillbaka på dagis och han är även blöjfri på dagarna nu :D om vi inte ska åka långt osv.
Imorgon blir det till Ingalill och prata, ska även be henne att ta prover tror jag börjar få uvi.
Längtar till Rul som är om 1.5 vecka är dock typ 100 på att det är en pojk men spännande!

Av Angelica Lindblom - 1 juli 2016 17:57

Känner mig hörd/sedd och någon verkligen förstod å har varit i samma situation, både läkare barnmorska å även bvc ville sjukskriva mig så jag kunde få hjälp av Jimmie men finns ingen möjlighet till det. Men vi kom fram till en annan lösning och ska prova detta till v.32 sen ett möte.
Nej herregud vilken dag men som I sa efter en mörk dag blir det ljusare.

Ovido - Quiz & Flashcards