Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Angelica Lindblom - 11 augusti 2015 20:04

denna efm/kvällen kunde kvittat?
MEN ny dag imorgon!
Ska åka iväg Men vet inte vart? Jimmie har ju roat sig en hel del nu på senaste? så känner att jag vill koppla av och göra något (men Nilo är MIN så vill ju helst inte vara ifrån han) men han skulle nog inte må dåligt med lite pappa-tid! Och sen har jag ju mjölk kvar å sova borta känns ju inge vidare (vi mysammar, har ju inte mättande mjölk)

Kroppen ser gravid ut JA seriöst..:( börjat jogga nu iaf så hoppas på resultat inom snarframtid .. Å allt godis jag äter behöver nog hjälp med det.. Sjukligt.
Vill bara känna mig fin och trivas med mig själv.

Så nervös inför kommande intensiv-kurs vill inte misslyckas IGEN hatar känslan av att misslyckas ja fast vem gör inte det?!

Ååååååååå vill bara skrika ur min frustration !!!!

MEN hänt mycket positivt på senaste , har så sjukt fina/roliga vänner även lite sjuka;)

Så rörigt inlägg som vanligt????

Bara träna träna (lägg märke till hållningen)

Ovido - Quiz & Flashcards