Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Angelica Lindblom - 17 juni 2016 07:26

Man ska aldrig behöva mista sitt barn detta är sjukt :( en jag vet har mist tre barn två under graviditet 1"tidigt" 1sent och 1vid förlossning det är så fel!!! Och sen folk som förlorar sina småbarn nej så fel !

Nästa besök hos barnmorskan om typ 10v ska jag säga att jag önskar en igångsättning till, om Nilo fötts hemma hade han varit DÖD då 4cm till att han är ute på 1h och inte andades när han kom ut.
Men att bli igångsatt är ju inte så bra heller många % slutar i akutsnitt men då det funkat 3ggr så är jag inte orolig. Men konstigt nog var jag lugn, fast han inte var med mig mer synd om Jimmie som var med om allt och såg. Barn är livets gåva <3

Om det inte vore en stor process hade jag plockat ut både ägg och livmoder och donerat gratis till de som verkligen vill ha barn och inte kan få. Inte rättvist!

Ovido - Quiz & Flashcards