Direktlänk till inlägg 9 maj 2016

Imorgon möte

Av Angelica Lindblom - 9 maj 2016 21:31

Magen är super svullen så blire när man börjar slarva med maten vittbröd osv.
Imorgon blire "möte" får se ifall det känns bra eller inte.
Vissa dagar är lättare än andra men det kommer bli bra! Fick även ur mig massa i söndags och det kändes bra. Folk kan inte se/förstå att jag var bråkig som barn min syn om mig var att jag bara va jobbig och bråkig men det stämmer inte jag var mycket missuppfattad kunde inte förklara mig. Och jag var väldigt omtänksam tog alltid hand om de yngre och alltid brytt mig om andra och vetat vad som är rätt och fel och ljuga har jag aldrig kunnat.
Man ska umgås med folk som höjer en och inte sänker en och viktigt att säga till när man inte orkar mer. jag ska sluta ta på mig andras bekymmer det är deras energi inte min och börja meditera för att få mer energi.
Detta året ska jag ta hand om mig och min familj och umgås med personer som gör mig glad.
Längtar till helgen då jag ska träffa Sandra var sjukt längesedan ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 2 november 2016 17:57

Jag kastar in handduken jag erkänner.. jag är jädrigt trött på att va gravid! Å jag har njutit utav att ha en "lättgraviditetfysiskt" men psykiskt?säger jag bara fy...Alltså seriöst pallar inte ! Sprutar hormoner genom öronen på mig typ.. Och nu fo...

Av Angelica Lindblom - 18 oktober 2016 18:11

Fortfarande inte trött på att va gravid :) njuter! Men börjar bli tungt svårt att böja sig å ryggen börjar säga emot, men ska boka gravid massage om någon vecka :) ...

Av Angelica Lindblom - 12 oktober 2016 14:27


Idag är en dag jag skulle behövt "andas" men går icke. Bara åka till skogen (var nyss där fast med tre kids å hund) inte samma sak som att åka själv med fabbe. Ont i huvudet helt sjukt trött å ont i ryggen Livet som gravid;) lägger mig ändå tidigt m...

Av Angelica Lindblom - 4 oktober 2016 21:21

Mån å tisdag har varit tråkiga! Haft 0-energi men ska ta prover imöra bara skjutit lite på det som vanligt... Idag blev det köpa kanelbullar så hade tre nöjda kids ; ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards