Alla inlägg under oktober 2015

Av Angelica Lindblom - 20 oktober 2015 10:02

Av Angelica Lindblom - 13 oktober 2015 20:52

Vilka bra 2 dagar!!

Av Angelica Lindblom - 12 oktober 2015 11:55

Känns som jag håller på och glida ifrån tre nära vänner.. Eller är det jag?
En har jah försökt träffa sjukt mkt men det går ju aldrig.. Men man tar väll sig tid?! Men bara finnas där:) och de andra två jag som sagt har tre barn och prata i telefon är inte sååå lätt då men kvällarna finns ju så bara ta tag i det! Kämpa !! Men morgonpromenad på 1,5h med Sandra satt inte fel;)

Av Angelica Lindblom - 10 oktober 2015 21:50

Varför ska man vara det?! När jag känner mig stolt över mig själv tex detta med körkortet klart jag ska få känna mig duktig TRE barn (småbarn som vaknar x-antal ggr per natt) och jag klarade det!! Men då får man lite dåligt samvete å typ nej det kanske inte va så svårt.. Och kunde gått bättre! Och kroppen åååååå "fet" å ful nej det är jag inte visst några kilo skulle jag MÅ bra utav att gå ned! Och känner mig jobbig när jag gnäller på mina små bekymmer till Mina fina vänner, men vad är vänner till för? För att finnas för varandra i både bra och dåliga stunder (mår då dåligt av att umgås med mig så då behöver du inte) nej riktigt trött på mig själv va fasen va stolt !! Glöm skoltiden lev i nuet njut av familjen/vänner ja helt enkelt LIVET vi har ett liv och det ska man ta vara på! TACK Sandra att du finns i mitt liv! (Du är den enda som läser min blogg) Hahaha

Av Angelica Lindblom - 9 oktober 2015 19:36

Att bara vilja stänga in sig å bara va .. Funderar på att sova så en blir på bättre humör! #hatapmsochsömnbrist

Ovido - Quiz & Flashcards