Alla inlägg under december 2013

Av Angelica Lindblom - 18 december 2013 15:41

Får hoppas det går bättre än sist Hahaha ;) men fy den som ger sig!

Av Angelica Lindblom - 17 december 2013 19:57

Hade en viss känsla men hade ju helt fel! Blev helt paff och personen "dumförklarade" inte mig utan typ förklarade och förstod! Helt sjukt hur fel man kan ha.. :)

Av Angelica Lindblom - 14 december 2013 13:10

Av Angelica Lindblom - 12 december 2013 17:31

Nej på måndag ska jag träna förhoppningsvis!

Av Angelica Lindblom - 11 december 2013 13:10

Är helt slut 10h..
Och 4h sömn zombie check;)

Av Angelica Lindblom - 8 december 2013 22:14

Jag vet vad jag vill göra!

Det känns UNDERBART,vetk inte än hur jag ska göra, vill bli US så måste se vart jag vänder mig och se ifall jag kan läsa på 25%, då jag har inlärningssvårigheter och hoppas jag klarar av distans men måste ju försöka och om detta är vad jag vill så SKA det gå.

Sedan blir jag hemma med Milton i 1,5år och hoppas på att kunna jobba lite extra för efter jag varit mammaledig så blir det jobba på Värmlandsmackan, ska ju renovera där och göra nyöppning och längtar så kommer bli kanon!


Och nu till vikten hahhaa jag har gått upp 2kg ätit som en gris :/ MEN om 2månader SKA jag väga 58kg och det kommer jag självklart klara älskar ju att träna.

Typ varit sjuk i 1månad och as trött så var till läkaren för trodde min medicin slutat fungera, men fel hade jag så hade tydligen streptocker och haft det ett bra tag så därför jag aldrig blir frisk men nu en pencelin kur så kommer jag bli piggelin!


Längtar också mycket till flytten det kommer bli jättebra stort också ;) så hoppas inerligt att detta blir sålt!

Men måste ha ett nytt värmesystem som typ kommer gå på mer än 100 000kr så ska prata med revisorn om huset i Segerstad som jag och syster äger ihop, vill ju ha mina pengar och fixa mitt och familjens nya hus och få det så som vi vill ha det och kanske någon resa!

Min och mannens dröm är ju ett hus på landet typ när vi är 40år? Jag vill ha ett gult och han ett rött;) Vi vet dock inte än vart huset ska vara men ett bra tag kvar :)


varit inne i en dålig period ni vet ful/fet/ingen tycker om mig ja typ PMS! Nog många som känner igen sig;)


Har börjat spela innebandy kanske redan skrivit det? aja det är svinroligt verkligen min grej.

Så blev lite rörigt som vanligt;)

Av Angelica Lindblom - 4 december 2013 17:54

What? Trodde jag skulle slippa detta nu men nääää.. Vad händer? först blöda smått i ca 4v och nu mens på G? Nej 4v till sen skiter jag i detta!

Ovido - Quiz & Flashcards