Alla inlägg den 10 november 2013

Av Angelica Lindblom - 10 november 2013 22:59

Imorgon gäller det!

Precis pratat med Sarah som lugnat ner mig lite, ibland vore livet enklare om man hade snopp tänk alla dessa problem hade man aldrig behövt tänka på.
Aja typiskt mig att ringa och avboka i sista stund så får la se hur det går;)

Av Angelica Lindblom - 10 november 2013 09:20

Men efter denna helg får jag vara glad om jag väger under 62kg, inte ätit så här mycket godis på flera veckor, men choklad är ju så gott!

Av Angelica Lindblom - 10 november 2013 08:46

Bästa helgen på Länge helt otroligt bra!

Frugan kom i Fredags kväll så det säger ju allt, världens finaste person och roligaste, inte en tråkig stund med den människan.

På förmiddagen i fredags fick vi besök av Madelen och hennes sötnos, skulle ha lite kafferep men blev inte så hade ju inge kaffe hemma, så fick bli en sväng till Värmlandsmackan, och sitta där och prata. Så roligt att lära känna nya personer speciellt sådana man känner man kan prata om vad som helst med. Och på kvällen blev det en promenad med Cicci typ mer än 1h, Och Milton sov hela vägen och vakna precis innan vi kom hem så det var riktigt bra.

Kristina kom vid 19.30 så blev en ganska sen kväll hade ju så mycket att prata om, och hon fick ur mig överasskningen som jag hade planerat på lördagen (Innebandy) så fick hon prova på mitt intresse!

Sen massor av planering inför Uganda resan i Juli då vi ska vara på Barnhemmet som Kristina varit med att starta.

Varit min dröm sedan liten att starta ett Barnhem.. Men nu får jag iaf vara med på ett litet hörn och vara med barnen och hjälpa till, och jag är bara 24år så vem vet senare?

Så vi har planerat Baby-shower för barnen då vi ska samla in pengar så vi kan köpa leksaker,kläder,hygienartiklar,mat osv osv, så blir en baby-shower i Drammen och en i Sverige, vi gör facebook grupp och bjuder in folk.

Jag längtar så mycket till resan och roligt att både Jimmie och Mamma är så positiva till detta, och mamma extra glad då hon vet att detta varit min dröm sedan liten.

Kommert vara jobbigt att vara ifrån Amina och Milton i två veckor men de har de bra med sin pappa så kommer inte oroa mig!


Ovido - Quiz & Flashcards